Travian Answers

Laten we beginnen met je vraag

Zoek op het beantwoorden van vragen

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna de sub-categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het antwoord niet vindt, krijg je aan het einde de kans om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over...

Wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van je favoriete websites? Geen probleem, je kan gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

01 - Wanneer krijg ik de Goudlink?

Je krijgt een Goudlink alleen als je minimaal 1 x Goud hebt gekocht. Na de verwijdering van je account (wat inhoud dat het account niet meer bestaat) zal je een e-mail ontvangen op het e-mailadres waar het account op stond geregistreerd.

Indien een Speelwereld is afgelopen en er is nog overdraagbaar Goud op het account zal je ook automatisch een e-mail ontvangen om je Goud over te zetten. Tevens wordt er een bericht in het spel verzonden. Zorg er dus voor dat je je Opzichters vertrouwd, of dat je het bericht er zo snel mogelijk uit haalt.

De e-mail/Het bericht zal een link bevatten welke je kan gebruiken om het Goud over te zetten naar een andere Nederlandse Speelwereld. Om het goud te verplaatsen zul je eerst je mailadres moeten invullen waarop je de goudlink ontvangen hebt ter controle en hierna de server en de nickname gegevens.

LET OP: De Goudlink is onbeperkt houdbaar, Ben je deze link echter kwijt kan je deze slechts opvragen binnen 3 maanden, Na deze 3 maanden is het sturen van een nieuwe goudlink niet meer mogelijk.

LET OP: Enkel de eigenaar van het account (de gene op wiens mail adres het account staat geregistreerd) kan een goudlink ontvangen. Laat als je een account overneemt dus ook altijd het account overzetten van e-mailadres.

LET OP: De e-mail met de Goudlink kan in je spambox of prullenbak terechtkomen. Kijk dus eerst hier als je denkt de mail niet te hebben ontvangen. Indien je geen e-mail hebt ontvangen na verwijdering van je account, kan je een e-mail sturen naar plus@travian.nl met daarin de naam van je account en je speelwereld. deze mail moet verzonden zijn vanaf het geregistreerde e-mailadres van het account.

Let op: De goudlink wordt 1x uitgekeerd, bij verlies kunnen we deze niet nogmaals sturen.  


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Ja   Neutraal   Nee