Travian Answers

Laten we beginnen met je vraag

Zoek op het beantwoorden van vragen

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna de sub-categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het antwoord niet vindt, krijg je aan het einde de kans om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over...

Wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van je favoriete websites? Geen probleem, je kan gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

01 - Welke info geef ik bij een betaalprobleem?

Via het support formulier kan je ons bereiken bij betaal problemen en vragen.

Bij een Wallie betaling hebben we de volgende informatie nodig om het zo snel mogelijk op te lossen:

  • Betaalmethode die je gebruikt hebt
  • Server waarop besteld is
  • Gebruikersnaam op de server waar het gebeurde
  • Datum en tijdstip
  • Pakket: A,B,C of D
  • Foutmelding (als deze er was)
  • De transactie code (die krijg je na het afronden van de betaling, indien je deze niet hebt zal je deze eerst moeten opvragen bij Wallie via hier)

De betaling wordt normalitair in 1 tot 6 uur verwerkt - wacht dus eerst 6 uur voordat je mailt.

Zie ook "Hoelang duurt het voordat ik een antwoord krijg op mijn mail" voor meer informatie over hoe we een email behandelen.


Was de vertaling goed en begrijpelijk?

Ja   Neutraal   Nee

Was je vraag naar verwachting beantwoord?

Ja   Neutraal   Nee

Was het antwoord makkelijk te begrijpen?

Ja   Neutraal   Nee