Travian Answers

Laten we beginnen met je vraag

Zoek op het beantwoorden van vragen

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna de sub-categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het antwoord niet vindt, krijg je aan het einde de kans om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over...

Wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van je favoriete websites? Geen probleem, je kan gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

01 - Welke info geef ik bij een betaalprobleem?

Via het support formulier kan je ons bereiken bij betaal problemen en vragen.

Bij een Telefoon betaling hebben we de volgende informatie nodig om het zo snel mogelijk op te lossen:

  • Betaalmethode die je gebruikt hebt
  • Server waarop besteld is
  • Gebruikersnaam op de server waar het gebeurde
  • Land waarvan je belt
  • Telefoon nummer
  • Betaalcode
  • Datum en tijdstip
  • Foutmelding (als deze er was)

Zie ook "Hoelang duurt het voordat ik een antwoord krijg op mijn mail" voor meer informatie over hoe we een email behandelen.


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Ja   Neutraal   Nee