Travian Answers

Laten we beginnen met je vraag

Zoek op het beantwoorden van vragen

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna de sub-categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het antwoord niet vindt, krijg je aan het einde de kans om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over...

Wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van je favoriete websites? Geen probleem, je kan gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

02 - Automatische Pushing tool

Systeem / Automatisch Gestuurde Spelregels

De volgende dingen worden automatisch gestuurd door het systeem. Daardoor is het niet langer mogelijk dat je een ban krijgt voor het teveel sturen van grondstoffen of vriendelijke overnames / aanvallen op andere dorpen: het systeem zal dit gewoonweg niet toestaan.

Automatisch Pushing Protectie

Om van het hele pushing gedeelte af te komen (= extreme grondstoffen transporten) is in de regels het automatisch pushing protectie systeem ontwikkelt dat hieronder wordt uitgelegd.

De limieten op grondstoffen die spelers naar elkaar kunnen sturen zijn nu gecodeerd. Daardoor is het niet meer mogelijk dat je een ban krijgt voor het teveel sturen van grondstoffen: het systeem zal dit gewoonweg niet toestaan.

De limieten zijn gecompliceerd en staan in contact met de realtie tussen betreffende accounts.

De verschillende connectie types zijn:

  • Type 1 Spelers die niet recentelijk ingelogd zijn op dezelfde computer en niet op hetzelfde netwerk (IP) gespeeld hebben.
  • Type 2 Spelers waren recentelijk sitters of hebben hetzelfde netwerk (IP) gebruikt.
  • Type 3 Spelers zijn momenteel sitters of hebben recentelijk dezelfde PC gebruikt.

 

Daarnaast bestaan er nog 6 transport catagoriën:

  1. Grondstof transport naar een grotere speler
  2. Grondstof transport naar een kleinere speler
  3. Grondstof transport naar een grotere speler om eigen versterking te onderhouden
  4. Grondstof transport naar een kleinere speler om eigen versterkingen te onderhouden
  5. Een grotere speler overvallen
  6. Een kleinere speler overvallen

 

Uur productie

Alle limieten zijn gebaseerd op de uur productie. De grondstoffen geproduceerd in een uur worden berekent door de productie van Hout, Klei, IJzer en Graan (al het graan min de inwoners van je account) van het hele account op te tellen. Verder wordt een uur van afgelopen week's netto gestolen grondstoffen (gestolen grondstoffen - verloren grondstoffen) opgeteld om de uurlijkse productie van het account te berekenen.

Mogelijke combinaties van grondstoffen:

Als het grondstof transport is gelimiteerd aan graan (b.v. voeden van versterkingen of het voorzien van artefact dorpen) grondstof transporten waarin andere grondstoffen dan graan zit zijn niet mogelijk. Daarom moet je rekening houden met de combinatie grondstoffen die je wegstuurt.

Grondstoffen vooruit sturen:

In sommige gevallen is het toegestaan om grondstoffen vooruit te sturen voor een paar dagen. Bijvoorbeeld als je toegestaan bent om 7 dagen vooruit te sturen, kun je het totale van de uurproductie van Maandag t/m Zondag in een keer sturen.

Regels voor connectie type 1

  1. kunnen 2 uurproducties naar een grotere speler sturen (7 dagen op voorhand) maar niets als het account kleiner is dan 50 populatie
  2. kunnen 3 uurproducties naar een kleinere speler sturen (7 dagen op voorhand) maar niets als het account kleiner is dan 50 populatie
  3. kunnen een grotere speler versterking sturen en 300% graanvoorraad (100% 24 uur op voorhand). De overige 200% geldt alleen als het graan wordt geleverd in een levering waar de hoeveelheid graan groter is dan de hoeveelheid klei, hout en ijzer samen
  4. kunnen een kleinere speler versterking sturen en 300% graanvoorraad (100% 24 uur op voorhand). De overige 200% geldt alleen als dit graanleveringen zijn
  5. kunnen een grotere speler ongelimiteerd aanvallen (als ze in eenzelfde alliantie zitten geldt §2 van dit onderdeel)
  6. kunnen een kleinere speler ongelimiteerd aanvallen (als ze in eenzelfde alliantie zitten geldt §1 van dit onderdeel)

 

Regels voor connectie type 2

  1. kunnen 1 uurproductie naar een grotere speler sturen (3 dagen op voorhand) maar niet als ze minder dan 50 populatie hebben
  2. kunnen 2 uurproducties naar een kleinere speler sturen (3 dagen op voorhand) maar niet als ze minder dan 50 populatie hebben
  3. kunnen een grotere speler versterking sturen en 125% graanvoorraad (100% 12 uur op voorhand). De overige 25% geldt alleen als dit graanleveringen zijn
  4. kunnen een kleinere speler versterking sturen en 150% graanvoorraad (100% 12 uur op voorhand). De overige 50% geldt alleen als dit graanleveringen zijn
  5. kunnen een grotere speler ongelimiteerd aanvallen (als ze in eenzelfde alliantie zitten geldt §2 van dit onderdeel)
  6. kunnen een kleinere speler aanvallen, maar dit wordt gelimiteerd door §1 uit dit onderdeel
  7. kunnen geen items van elkaar kopen

 

Regels voor connectie type 3

  1. Kunnen niets naar een grotere speler sturen. De grotere speler moet eerst sturen
  2. Kunnen 2 uurproducties naar een kleinere speler sturen (1 dag op voorhand) maar niet als ze minder dan 50 populatie hebben
  3. Kunnen een grotere speler versterking sturen en 100% graanvoorraad (100% 6 uur op voorhand). De 6 uur geldt alleen als het graanleveringen zijn
  4. Kunnen een kleinere speler versterking sturen en 100% graanvoorraad (100% 12 uur op voorhand). De 12 uur geldt alleen als het graanleveringen zijn
  5. Kunnen een grotere speler aanvallen, maar dit wordt gelimiteerd door §2 van dit onderdeel
  6. Kunnen een kleinere speler aanvallen, maar dit wordt gelimiteerd door §1 van dit onderdeel
  7. Kunnen geen dorpen aanvallen van een speler waar mee je CT3 hebt waarnaar er in de laatste 6 uur grondstoffen zijn verstuurd
  8. Kunnen geen items van elkaar kopen

Uitzonderingen

  • WW-dorpen kunnen ongelimiteerd bevoorraad worden
  • WW-dorpen kunnen ongelimiteerd aangevallen worden en er kan ongelimiteerd versterking worden gestuurd
  • Artefact-dorp kan ongelimiteerd met GRAAN bevoorrraad worden
  • Handelen via de marktplaats: als de handelsbalans (zonder overval en voorraad) kleiner is dan +-20% en de spelers CT1 hebben is handel altijd mogelijk. Dit is Noodzakelijk als je wil ruilen met je farm omdat ze een grote min in hun balans hebben omdat ze aangevallen worden.

Automatisch Veroverings Protectie

De limieten voor veroveringen zijn ook gecodeerd.

Deze limieten zijn niet zo gecompliceerd met staan wel in verbindingen met de relatie tussen de betreffende accounts.

De verschillende connectie types zijn:

  • Type 1 Spelers waren recentelijk geen sitters en hebben niet dezelfde PC of netwerk (IP) gebruikt.
  • Type 2 Spelers waren recentelijk sitters of hebben hetzelfde netwerk (IP) gebruikt.
  • Type 3 Spelers zijn momenteel sitters of hebben recentelijk dezelfde PC gebruikt.

Regels voor connectie type 1

  • kunnen een dorp overnemen als er GEEN actief sitterschap geweest is de laatste 14 dagen EN als beide spelers de laatste 2 dagen niet in dezelfde of een geallieerde alliantie hebben gezeten

Regels voor connectie type 2

  • kunnen een dorp overnemen als er GEEN actief sitterschap geweest is de laatste 14 dagen EN als beide spelers de laatste 2 dagen niet in dezelfde of een geallieerde alliantie hebben gezeten

Regels voor connectie type 3

  • Kunnen geen dorpen van elkaar overnemen

 

Aanvulling:

Speler A kan geen overname doen bij speler B omdat er sprake is van sitterschap. Omgekeerd kan dit wel en speler B neemt dorp over van speler A

Dit kan dus. Speler A heeft bewust gekozen om speler B in te stellen als sitter en kan daarom geen overname doen binnen 14 dagen na het beëindigen van sitterschap. Omdat speler B niet gekozen heeft voor dit sitterschap en ook nooit heeft ingelogd heeft hij geen verbinternis via sitterschap en kan hij wel een dorp overnemen bij speler A

Dit is een beveiliging van het systeem om misbruik van sitterschap te voorkomen en zo overnames tegen te gaan.

Bewust Sitterschap is een keuze van de spelers zelf, De servercrew zal nooit informatie geven over wanneer het sitterschap beeindigd is en er mogelijk dorpen over genomen kunnen worden!

Uitzonderingen

  • WW-dorpen kunnen altijd overgenomen worden
  • Artefact-dorp kan altijd overgenomen worden

Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

Ja   Neutraal   Nee

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

Ja   Neutraal   Nee